Помилки в організаційних структурах компаній
Організаційна структура - це документ, який лише відображає бізнес - процеси в компанії. То чому мало хто задоволений тим, як її складено?
Розбираємо помилки в організаційних структурах. 1. Безумовний лідер - не враховувати при створенні організаційних структур поточні бізнес-процеси в компанії. Так - так, всі знають, що структура - це відображення бізнес-процесів. Усі знають, але не всі можуть зрозуміти, як це у структурі відобразити. 2. Створювати структуру під людей, а не під бізнес-процеси. – Ну, не потягне наш Керівник підрозділу стільки підлеглих. Він як керівник слабенький, - кажуть мені мої клієнти.
- Ні, ну там конфлікт у Юлі з Головним бухгалтером, вона його слухати не буде. Ось ми її PR-менеджеру підпорядкуємо. У них стосунки добрі.
3. Не переглядати організаційну структуру раз на рік. Чому раз на рік? Цілі Ви на рік ставите? А бюджет на рік плануєте? А чисельності персоналу? .... То чому ж організаційну структуру більшості компаній складено за принципом "так історично склалося"?
Ми можемо проаналізувати організаційну структуру Вашої компанії та коректно відобразити в ній бізнес-процеси.
Будемо раді співробітництву!
Comments