Тенденції та проблеми в роботі з персоналом.
Ніхто не любить приносити погані новини та говорити босу про проблеми, але саме це зараз повинен зробити HR, оскільки персонал чи не сама вразлива ланка бізнесу зараз.
Крім того, мовчить той, хто не прагне більшого. Тож, говоримо про тенденції в роботі з персоналом і пропонуємо рішення.
Ми втрачаємо кваліфікованих працівників.
І ми знаємо, що кількість не може замінити якість. Тож вихід тільки один - боротися за якість. Для цього потрібно:
Намагатися утримати працівників, які вже є частиною вашої компанії, але зараз не можуть бути фізично присутні в офісі. З цією задачею Вам допоможе впоратись запровадження гібридного формату роботи (як це зробити читайте в попередній статті).
Впроваджувати швидкі програми навчання та перенавчання.
Розширювати межі рекрутинга (робота з фрілансерами, проектними менеджерами, співробітниками з інших країн, працівниками різних вікових категорій, тощо).
Якщо подивитися на піраміду населення України за віком на початок 2023 року за оцінками OOH, то можна виділити наступне:
з точки зору рекрутингу не має сенсу "полювати" за 20-25 річними менеджерами.
HR менеджери повинні змінити фокус з того, "як залучити в компанію покоління молодих спеціалістів" на "що необхідно для роботи готовим спеціалістам та чому саме їх треба перенавчити"
Не відчуваємо фізичної захищеності і через це не можемо як слід сконцентруватися на роботі.
Умови праці зараз важливі, як ніколи.
Рівень стресостійкості у кожного різний. Якщо для Вас є щось не важливе і Ви сприймаєте ситуацію, як не загрозливу для себе, це не означає, що так її сприймають всі інші.
Дії щодо убезпечення співробітників різноманітні і, безумовно, залежать від можливостей компанії.
Ось декілька прикладів таких дій:
релокація співробітників в більш безпечні регіони/країни
організація укриття в офісі/переїзд в офіс з укриттям
запровадження гібридного формату роботи
проведення тренінгів з надання первинної домедичної допомоги, поводження зі зброєю та заняття в тирі для співробітників, мінної безпеки, які відчувають в цьому потребу.
забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту, тощо
Не відчуваємо психологічної безпеки і через це не даємо собі права на помилки і прокрастинуємо.
Нагадаю, що психологічна безпека не пов'язана з тим, наскільки приязно ви спілкуєтесь у колективі. Вона пов'язана з тим наскільки в компанії панує атмосфера відкритості, сприйняття ідей та помилок, а також поваги до іншої думки. Тобто, наскільки безпечно для своєї психіки співробітник може відкрито висловлювати свої думки та робочі ідеї.
Ось питання, які допоможуть Вам зробити перевірку:
У цій команді безпечно ризикувати.
Якщо ви зробите помилку в команді/компанії це не засуджуватиметься.
Ніхто в команді не діяв би навмисно таким чином, щоб підірвати зусилля інших.
Члени команди вміють виявляти проблеми і складні питання.
Можливо попросити про допомогу інших членів команди.
Члени команди не засуджують інших за те, що вони відрізняються.
Унікальні навички та таланти цінуються та використовуються.
Забуваємо комунікувати щодо цілей та результатів.
Поки що у нас єдина для всіх ціль яка нас змушує працювати посилено - перемогти ворога та відбудувати країну.
Але, як часто та гучно Ви кажете про те, як саме залучена до цього Ваша компанія і як на це впливає персонал Вашої компанії.
Співробітнику необхідно знати як саме він впливає на це та чи не робить від безглуздої роботи. Тож що б ви зараз не робили, робіть це з командою та доносьте до них, що те чим вони зайняті має сенс та результати.
Віримо в Україну!
Comments