"Так" чи "Ні"? Опитування працівників.
Ми прожили три роки, що змінили формат роботи та пів року, що змінили життя.
Зміни, що відбулися у взаємодії роботодавця з працівником не були еволюційними. Ми вимушені були це зробити. Також ніхто не був психологічно готовий (це неможливо) до війни в Україні.
Змінилися не тільки процеси взаємодії зі співробітниками, а й самі люди змінили своє ставлення до роботи. Дослідження виявляють, що стрімко знизились рівні робочої продуктивності та комунікацій. Виникли нові психологічні, соціальні та робочі потреби співробітників.
То, що ж потрібно зараз працівникам, щоб бути більш залученими у робочі процеси та відновити рівень своєї продуктивності?
Нещодавно видання The New York Times опублікувало статтю в якій зазначає, що 8 із 10 найбільших приватних роботодавців США регулярно відстежують продуктивність своїх працівників і відсоток таких компаній з кожним роком стрімко зростає.
Чому опитування працівників стає таким популярним методом виявлення думки?
По перше, опитування - це екологічний спосіб комунікації зі співробітниками. Це не нав'язливий спосіб, що допомагає бути на зв'язку в одному інформаційному просторі та розуміти настрої співробітників.
Також, це доцільний спосіб відновити комунікації зі співробітниками. Адже через пандемію і війну компанії перейшли на віддалений формат роботи, що призвело до зниження рівня комунікацій.
Розуміння проблеми сприяє її вирішенню. Завдяки опитуванню співробітників можно виявити проблеми, що впливають на мотивацію, залученість та продуктивність співробітників. Опитування співробітників допоможе краще зрозуміти, що відбувається в компанії, що турбує співробітників, чим варто пишатися, а які аспекти в роботі варто покращити.
Що запитати?
Аспекти, які набувають все більшої значущості сьогодні відрізняються від тих, про які ми звикли питати співробітників для виявлення рівня продуктивності та залученості. Раніше в опитуваннях фокусувалися на виявленні думки про корпоративну культуру, бренд роботодавця, систему менеджменту, мотивуючі та демотивуючі фактори. Тобто, на оцінку системи та рівня системності. Наразі, з об'єктивних причин, системність втратила своє превалююче значення у впливі на продуктивність працівників.
Щоб бути продуктивними і залученими зараз співробітникам потрібно почувати себе в безпеці. І мова іде не тільки про фізичну безпеку, але й про нетравмуюче оточення, мінімізацію рівня стресу.
Також, значно більшої уваги набирають аспекти, що стосуються ментального здоров'я, фінансової стабільності, якості комунікацій, соціальної значимості та професійною реалізації, співпадіння ціннісних орієнтирів з колегами та керівництвом.
Отже, доцільний та актуальний спосіб дізнатися, що турбує співробітників в процесі роботи зараз - запитати їх про це.
Хай щастить!
Віримо в Україну!
Comments