Знайдено 55 позицій за запитом «»
Інші сторінки (21)
- OBC - Клієнти
Нам довірили работу з персоналом Ми цінуємо кожного клієнта. Наші клієнти працюють у багатьох сегментах бізнесу з різною чисельністю персоналу. Нам довіряють і ми робимо все можливе, щоб виправдати довіру. Наші клієнти співпрацюють із нами роками. Fitofarm Фармацевтична компанія, яка входить до ТОП-10 фармвиробників України. Veteran Hub Мережа підтримки для воїнів та їхніх близьких. Name Beauty Офіційний дистриб'ютор преміальних косметичних брендів на території України. Integrites Юридична фірма повного циклу з офісами в Україні, Казахстані, Німеччині та Великобританії. Agrimatco Світовий дистриб'ютор продукції для агарарної галузі. Agri Lab Міжнародний центр точного землеробства. Vector VS Український дистриб'ютор електротехнічної продукції провідних брендів. Zdravo Фармацевтична компанія, що представляє медичні засоби та обладнання. IC Krona Один із лідерів страхового ринку України. DEC education Міжнародна освітня компанія. KDMP КиївДорМостПроект – провідна проектна організація міста Києва. Brama Group Юридичні послуги для бізнесу. MIRS Corp. Компанії належать роздрібні мережі PROMENU, TWLV, Проект 900. Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом!
- OBC - Wellbeing супровід
Супровід за програмою Wellbeing Програма Wellbeing розроблена для підвищення та підтримки продуктивності співробітників . Оформити запит О Wellbeing Вона включає методики з управління продуктивністю персоналу, які найбільш актуальні на сьогоднішній день і швидко розвиваються в усьому світі. Програма включає дослідження рівня продуктивності, залученості та задоволеності персоналу, а також дії щодо покращення та підтримки ресурсного стану працівників у п’ятьох аспектах: професійна реалізація та розвиток, сприятливе середовище та атмосфера, фізичне здоров’я, фінансова стабільність та соціальні зв’язки в колективі. На основі досліджень, ми розробляємо найбільш відповідне наповнення програми для конкретної компанії та підтримуємо наших клієнтів у питаннях продуктивності та ресурсного стану співробітників. Оформити запит Наповнення програми Wellbeing Професійний розвиток та реалізація Проведення консультацій з професійної реалізації, подальшого професійного та особистого розвитку. Розробка програми з побудови цілей, підвищення рівня лідерства та управлінню командною взаємодією. Розробка програми з оцінки роботи співробітників і системи зворотного зв'язку. Консалтинг з управління змінами. Сприятливе оточення та соціальна значимість Розробка програм, що покращують умови роботи для виконання задач. Розробка мотиваційних програм для підвищення рівня залученості персоналу. Організація заходів, які спрямовані на захист та збереження природних ресурсів: озеленення планети, сортування сміття в офісі та інше. Організація участі в благодійних та соціально-значимих заходах. Здоров'є співробітників Надання послуг профільних спеціалістів, які підтримують фізичне здоров'я співробітників: дієтолог, фітнес-тренер, косметолог, психолог, масажист та інші. Фінансова стабільність Розробка програм бонусування співробітників. Надання для співробітників консультацій профільних фінансових спеціалістів з питань управління особистими фінансами та інвестування. Соціальні зв'язки в колективі та взаємодія співробітників Розробка програм, що покращують взаємодію співробітників всередині компанії: формування єдиної системи менеджменту та комунікацій, корпоративні заходи, підтримка корпоративною культури. Консалтинг з питань управління персоналом. * Інформацію про наповнення цієї послуги можна переглянути в наших програмах по HR - супроводу. Розробка програми, що дозволяє знизити рівень стресу і професійного вигорання в компанії. Організація тім-білдингових програм, виїзних зборів і зустрічей. Пройти експрес-тест Як ми реалізуємо програму Проводим дослідження Перший етап програми - це дослідження рівня продуктивності, залученості та задоволеності співробітників. Дане дослідження ми проводимо методом особистих зустрічей з ключовими співробітниками компанії та анонімного опитування всіх співробітників компаній, використовуючи розроблені нами опитувальники. Ми стежимо, щоб наші опитувальники включали оцінку актуальних факторів, які дозволяють співробітникам бути продуктивними. Отримав результати дослідження, ми презентуємо їх персоналу та надихаємо на подальший розвиток. Підбираємо оптимальне рішення Спираючись на результати дослідження та побажання клієнта, ми розробляємо наповнення програми для підвищення рівня продуктивності, залученості та задоволеності персоналу. Обговорюємо всі нюанси та специфіку компанії, підбираємо найбільш оптимальне рішення. Супровід компанії Ми є провідниками змін для наших клієнтів і супроводжуємо їх при впровадженні всіх змін за нашими програмами. Надаємо консультації профільних спеціалістів для співробітників. Організовуємо заходи, що покращують робочу атмосферу в колективі та рівень соціальної відповідальності компанії. Приклад результатів опитування Що Ви отримаєте Продуктивних співробітників Програма Wellbeing – є комплексним рішенням у питаннях продуктивності персоналу та враховує аспекти, які можуть впливати на мотивацію чи демотивацію працівників. Ми розглядаємо продуктивність як глибинний особистісний стан співробітників та гарантуємо якість та екологічність при роботі з персоналом з цього питання. Розвиток компанії Усі наші дії в рамках цієї програми здатні підвищити рівень продуктивності та професійного розвитку персоналу. Це призводять до досягнення цілей компанії та подальшого її розвитку. Компанія - це її співробітники. Їх особисте зростання гарантовано забезпечує розвиток компанії. Допомогу в реалізації HR Програма Wellbeing враховує реалізацію ключових завдань HR у будь-якій компанії, таких як: мотивація персоналу, професійне та особисте зростання персоналу, підвищення рівня продуктивності та задоволеності персоналу, оцінка результатів роботи та зворотній зв’язок. Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом!
- OBC - Опис посад
Опис посад Опис посади (Job Description) - один із ключових документів, які розробляє компанія для зрозумілої та прозорої взаємодії зі співробітником. Оформити запит Навіщо описувати посади Визначення обов’язків і зон відповідальності Опис посади надає компанії розуміння як розподілені зони відповідальності по посадам всередині бізнес-процесів, якими повноваженнями наділена кожна посада в компанії, якими є вимоги до цієї посади та багато іншого. Це допомагає уникнути дублювання та прогалин в функціях і задачах, забезпечує виконання всіх необхідних процесів компанії. Створення програм розвитку працівників Опис посад допомагає визначити потреби в навчанні і розвитку персоналу. Знаючи вимоги до посад, компанія може організувати відповідне навчання, програми підвищення кваліфікації та розвитку працівників. Забезпечення відповідності законодавству Опис посад допомагає забезпечити відповідність функцій працівника нормативно-правовим актам. Це знижує ризики юридичних проблем і сприяє дотриманню трудового законодавства. Планування та здійснення рекрутингу Чіткий опис посад є основою для створення опису вакансій. Це допомагає в здійсненні рекрутингу та плануванні персоналу. Управління кар'єрою співробітника та створення грейдингових систем Опис посад допомагає ефективному плануванню кар’єри працівників, створенню грейдингових систем, кар'єрних сходинок, виявленню ключових працівників та розвитку кадрового резерву. Комунікація та взаємодія Чітко окреслені посадові обов’язки та зони відповідальності сприяють кращій комунікації та взаємодії між різними відділами і співробітниками, знижуючи рівень конфліктності та стресу і підвищуючи ефективність роботи. Оцінка ефективності роботи працівника Опис посад використовується для встановлення критеріїв оцінки ефективності роботи працівників. Це дозволяє об’єктивно оцінювати їхні досягнення і продуктивність, встановлювати цілі та надавати зворотний зв’язок. Визначення заробітної плати та розробки бонусних систем Опис посад використовується для встановлення справедливих і конкурентоспроможних рівнів оплати праці, розробки системи пільг і компенсацій, бонусних програм, що відповідають вимогам і зонам відповідальності конкретної посади. Оформити запит Як ми реалізуємо проект 1 этап: Аналіз структури та цілей Аналізуємо організаційну структуру та визначаємо існуючі посади в компанії. Аналізуємо тип організаційної структури та системи менеджменту. Визначаємо цілі опису посад. 2 этап: Опис посад Опис посад здійснюється відповідно формату: місце посади в структурі компанії мета посади ключові зони відповідальності та задачі ключові показники ефективності (KPIs) можливі для цієї посади масштаб посади повноваження посади внутрішні та зовнішні контакти та співробітництво в рамках посади необхідні знання та професійний досвід, що необхідні для даної посади 3 этап: Аналіз і коригування описаних посад Аналізуємо Описані посади на відповідність: бізнес-процесам дублюванню функцій та задач відповідність назви посади її задачам і повноваженням відповідність посади місцю знаходження її в структурі та інше. Коригуємо та затверджуємо Опис посад. Формат опису посади Що Ви отримаєте Ефективну взаємодію та комунікації Завдяки описаним посадам будуть чітко розумілі зони відповідальності співробітників компанії та до кого з яким питання слід звертатися. Це допоможе скоротити час на комунікаційні процеси та досягнення результатів. Чітке розуміння розподілу задач та зон відповідальності Наші фахівці, в рамках проекту, опишуть кожну з існуючих посад у компанії та нададуть рекомендації, щодо організаційного розвитку. Оцінку персоналу на відповідність поточним задачам посади Ми допоможемо Вам розібратися чи відповідає персонал займаним посадам та завданням компанії. Надамо рекомендації, щодо подальшого розвитку персоналу. Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом!
Пости в блозі (31)
- ВАКАНСІЯ: Директор(ка) зі збуту та маркетингу
Наш клієнт - Фармацевтична компанія , що працює на ринку понад 100 років і входить до ТОП-10 фармвиробників України, запрошує до своєї команди Директор(а/ку) зі збуту та маркетингу Портфель компанії налічує більше 80 найменувань лікарських препаратів як рослинного, так і синтетичного походження, що застосовуються в хірургії, дерматології, ортопедії, педіатрії, кардіології, гінекології, терапії та інших областях сучасної медицини. В ролі Директор(а/ки) зі збуту та маркетингу Ви будете відповідальні за побудову системи збуту та маркетингу компанії на ринку України, країн Балтії, Молдови, Грузії, Азербайджану та Таджикистану. Основні задачі: Розробка та впровадження стратегії збуту та маркетингу для досягнення бізнес-цілей компанії на відповідних ринках. Аналіз ринку та конкурентів для виявлення можливостей зростання і розвитку бізнесу. Планування та бюджетування продаж лікарських засобів, прогнозування виробництва Управління бюджетом продажу та маркетингу для забезпечення ефективного розподілу ресурсів. Моніторинг та аналіз ключових показників ефективності для забезпечення досягнення поставлених цілей: таких як обсяги продажів, прибутковість, конверсія тощо. Управління персоналом персоналом: постановка задач, виділення ресурсів, контроль результатів, оцінка діяльності. Організація, контроль роботи та взаємодія з дистриб'юторами та аптечними мережами для розвитку стійких ділових відносин. Відстеження оборотності складу та контроль виробництва кількості продукції Оптимізація внутрішніх процесів для підвищення ефективності команди та впровадження нових інструментів збуту та маркетингу. Це вакансія для Вас, якщо Ви маєте: Вищу освіту в сфері економіки, бізнес-адміністрування, маркетингу. Медична освіта буде додатковою перевагою. 5+ років досвіду роботи на керівній посаді у сфері продажів. Досвід роботи на фармацевтичному ринку та/або в рітейлі. Досвід з успішного виведення нових продуктів на ринок України та зарубіжжя. Вміння управляти зміни та впроваджувати їх у бізнес-процеси Відмінні навички стратегічного планування та бюджетування. Досвід управління великими командами спеціалістів з продажу та маркетингу. Цілеспрямованість, високий рівень організаторських здібностей, навиків ведення переговорів на рівні керівників бізнесу, проактивна позиція, відповідальність. Вільне володіння українською та англійською мовами. Компанія пропонує: Конкурентну заробітну плату, що відповідає фармацевтичному ринку та бонуси за досягнення цілей. Можливість професійної реалізації та впровадження/управління змінами, що відбуваються в компанії. Роботу в стабільній компанії, що працює на ринку фармацевтики понад 100 років. Сучасний офіс в Києві та окремий кабінет. Службовий автомобіль або компенсацію витрат на власне авто. Корпоративний мобільний зв’язок. Додаткові соціальні та оздоровчі програми для працівників. Локація : м. Київ, можлива релокацій Тип зайнятості: Повна зайнятість/офіс Ми шукаємо професійного та амбітного Директор(а/ку) зі збуту та маркетингу, як(ий/а) стане ключовою фігурою в розробці та реалізації стратегії розвитку компанії та сприятиме збільшенню обсягів продажу.
- ВАКАНСІЯ: Менеджер по роботі з клієнтами
Наш клієнт - компанія, що є дистриб'ютором преміальних б'юті брендів і високоякісних косметичних засобів та працює на ринку України з 2017 року запрошує до своєї команди Менеджера по роботі з клієнтами Клієнтами компанії є провідні онлайн та офлайн рітейл-мережі, класичні дистрибуційні компанії, клініки краси та косметологи, аптечні мережі та інші оператори українського бьюті ринку. В ролі Менеджера по роботі з клієнтами Ви будете здійснювати продажі продуктів, що представляє компанія на українському ринку та підтримувати клієнтів маркетинговими активностями та знаннями про продукт. Основні задачі включають: Продажі: Здійснення продажів продукції компанії: підготовка, консультування та обробка замовлень, пошук та аналіз потенційних Клієнтів. Побудова довгострокових відносин із клієнтами компанії: постійний контакт із клієнтом, виявлення потреб та пошук рішень, підготовка комерційних пропозицій, організація зустрічей. Залучення нових клієнтів: здійснення дзвінків з клієнтської бази. Контроль сайтів клієнтів щодо наповненості інформацією про продукт, вивчення продукту. Клієнтська база: Ведення клієнтської бази: внесення всієї необхідної інформації про клієнта. Коригування та оновлення клієнтської бази компанії за необхідністю. Аналіз та надання звітності по клієнтській базі. Маркетинговий супровід: Робота з соціальними мережами, підтримка контактів з клієнтами. Здійснення маркетингових розсилок клієнтам. Визначення продуктів, оформлення та надсилання преспаків, отримання зворотнього зв’язку. Участь у виставках та спеціалізованих курсах, конференціях та семінарах. Документообіг: Здійснення первинного документообігу, пов'язаного з продажем та оформленням угод. Відстеження дебіторської заборгованості та здійснення звірок з клієнтами. Це вакансія для Вас, якщо Ви маєте: Досвід в продажах непродовольчих товарів від 1 року Досвід роботи з вищезазначеними категоріями клієнтів Комп'ютерна освіченість та знання таких програм, як 1С, Бінотел, продукти Google Активна життєва позиція та здатність швидко опановувати інформацію. Компанія пропонує: Офіційну співпрацю. Досвідчений колектив, що підтримує і розвиває. Ставку та премію, що не обмежується максимальною сумою. Зручний офіс біля м. Лук’янівська за необхідністю. Можливість працювати віддалено. Гнучкий графік роботи під час воєнного стану. Чекаємо на Ваш відгук з резюме
- Компанії змінюють організаційні структури.
45% керівників підприємств Східної і Центральної Європи та 40% у всьому світі вважають, що їхні компанії не будуть економічно життєздатними через десять років, якщо вони продовжуватимуть діяти, як зараз. Такі дані наведені в результатах щорічного опитування CEO від компанії PwC. Найбільших змін в організаційних структурах в Україні зазнають компанії в таких секторах бізнесу: Технологічні компанії та e-commerce. Тут компанії активно адаптуються до швидких змін на ринку. Е-commerce підприємства посилюють свою присутність на міжнародних платформах (Etsy, Amazon тощо) для розширення своєї клієнтської бази. Технологічні компанії зосереджуються на кібербезпеці через зростання кількості кібератак. Фармацевтичні компанії та медичний сектор. Компанії в цій галузі змінюють організаційні структури, щоб відповідати вимогам регуляторів, адаптуватися до ринку, забезпечувати зростаючий попит на медичні послуги та засоби в умовах війни. Фінансові установи та компанії. Банки та інші фінансові установи адаптують свої структури для можливості цифрових трансформацій, зменшення витрат та операційних ризиків, поліпшення обслуговування клієнтів та підвищення гнучкості в умовах економічної нестабільності. Виробничі компанії. Виробничі та будівельні підприємства змінюють свої організаційні структури, щоб краще управляти ланцюгами постачань та забезпечувати безперервність бізнес-процесів в умовах зростаючих логістичних ризиків і проблем. Роздрібна торгівля та компанії, що надають послуги. Ці компанії змінюють свої організаційні структури під впливом зміни попиту на їх продукцію та задля оптимізації процесів обслуговування клієнтів. Вони впроваджують нові канали продажу та змінюють підхід до маркетингу та клієнтської підтримки. Наразі, компанії в Україні змінюють свої організаційні структури задля: Забезпечення стійкості та адаптивності бізнесу в умовах війни. Гнучка організаційна структура дає змогу компаніям швидко адаптуватися до зміни ринку та обставин, швидше приймати рішення, оперативно реагуючи на зміни у постачаннях або клієнтському попиті. Мінімізації ризиків пов’язаних з соціальними викликами. Організаційні структури, які забезпечують більшу автономію підрозділів або команд, сприяють швидшому реагуванню на викликі та мінімізації ризиків, пов'язаних з соціальними викликами. Наприклад, коли якась функція випадає з командної взаємодії або змінюється. Децентралізація робочих повноважень дозволяє швидко реагувати на виклики, мінімізуючі ризики. Адаптація бізнесу до глобальних стандартів та законодавства. Компанії змінювати свої організаційні структури, щоб краще реагувати на вимоги міжнародних клієнтів і партнерів. Це може включати перехід на матричну структуру управління та впровадження міжнародних стандартів, таких як ESG (екологічні, соціальні та управлінські принципи) або ISO (міжнародні стандарти якості продукції, екологічного менеджменту, безпеки праці тощо). Впровадження нових технологій. Більшість компаній вже впроваджують цифрові рішення в процеси свого бізнесу, щоб підвищити його ефективність, конкурентоздатність та стійкість. Автоматизація, штучний інтелект та кібербезпека - це глобальні тенденції, що будуть лише посилюватись. Загалом, у найближчі 12 місяців більше 70 % компаній планують вкладати кошти в автоматизацію своїх процесів та систем, що, в свою чергу, дуже змінить їх організаційні структури (дослідження PwC). Откже, перегляд та зміна організаційної структури має відбуватися як мінімум один раз на рік. Зазвичай, цей процес є частиною загального процесу планування. При значних змінах у бізнесі або зовнішньому середовищі, перегляд організаційної структури є обов'язковим і невідкладним. Своєчасний перегляд структури та її гнучкість допоможе компанії залишатися конкурентоспроможною та ефективною. Віримо в Україну!
Послуги (3)
- Он-лайн встреча
Мета: більш детально дізнатися про послугу і з'ясувати чи підходить вона саме вашій компанії
- Консультація
Основні тематики для консалтингової зустрічі: - управління персоналом - мотивація персоналу - комунікації та зворотній зв'язок - менеджмент і впровадження змін - створення та розвиток команди - визначення цілей та планування - постановка задач і делегування - управління конфліктами