
Навіщо описувати посади
Визначення обов’язків і зон відповідальності
Опис посади надає компанії розуміння як розподілені зони відповідальності по посадам всередині бізнес-процесів, якими повноваженнями наділена кожна посада в компанії, якими є вимоги до цієї посади та багато іншого. Це допомагає уникнути дублювання та прогалин в функціях і задачах, забезпечує виконання всіх необхідних процесів компанії.
Створення програм розвитку працівників
Опис посад допомагає визначити потреби в навчанні і розвитку персоналу. Знаючи вимоги до посад, компанія може організувати відповідне навчання, програми підвищення кваліфікації та розвитку працівників.
Забезпечення відповідності законодавству
Опис посад допомагає забезпечити відповідність функцій працівника нормативно-правовим актам. Це знижує ризики юридичних проблем і сприяє дотриманню трудового законодавства.
Планування та здійснення рекрутингу
Чіткий опис посад є основою для створення опису вакансій. Це допомагає в здійсненні рекрутингу та плануванні персоналу.
Управління кар'єрою співробітника та створення грейдингових систем
Опис посад допомагає ефективному плануванню кар’єри працівників, створенню грейдингових систем, кар'єрних сходинок, виявленню ключових працівників та розвитку кадрового резерву.
Комунікація та взаємодія
Чітко окреслені посадові обов’язки та зони відповідальності сприяють кращій комунікації та взаємодії між різними відділами і співробітниками, знижуючи рівень конфліктності та стресу і підвищуючи ефективність роботи.
Оцінка ефективності роботи працівника
Опис посад використовується для встановлення критеріїв оцінки ефективності роботи працівників. Це дозволяє об’єктивно оцінювати їхні досягнення і продуктивність, встановлювати цілі та надавати зворотний зв’язок.
Визначення заробітної плати та розробки бонусних систем
Опис посад використовується для встановлення справедливих і конкурентоспроможних рівнів оплати праці, розробки системи пільг і компенсацій, бонусних програм, що відповідають вимогам і зонам відповідальності конкретної посади.
Як ми реалізуємо проект

1 этап: Аналіз структури та цілей
-
Аналізуємо організаційну структуру та визначаємо існуючі посади в компанії.
-
Аналізуємо тип організаційної структури та системи менеджменту.
-
Визначаємо цілі опису посад.

2 этап: Опис посад
Опис посад здійснюється відповідно формату:
-
місце посади в структурі компанії
-
мета посади
-
ключові зони відповідальності та задачі
-
ключові показники ефективності (KPIs) можливі для цієї посади
-
масштаб посади
-
повноваження посади
-
внутрішні та зовнішні контакти та співробітництво в рамках посади
-
необхідні знання та професійний досвід, що необхідні для даної посади

3 этап: Аналіз і коригування описаних посад
Аналізуємо Описані посади на відповідність:
-
бізнес-процесам
-
дублюванню функцій та задач
-
відповідність назви посади її задачам і повноваженням
-
відповідність посади місцю знаходження її в структурі та інше.
Коригуємо та затверджуємо Опис посад.
Що Ви отримаєте
Ефективну взаємодію та комунікації
Завдяки описаним посадам будуть чітко розумілі зони відповідальності співробітників компанії та до кого з яким питання слід звертатися.
Це допоможе скоротити час на комунікаційні процеси та досягнення результатів.
Чітке розуміння розподілу задач та зон відповідальності
Наші фахівці, в рамках проекту, опишуть кожну з існуючих посад у компанії та нададуть рекомендації, щодо організаційного розвитку.
Оцінку персоналу на відповідність поточним задачам посади
Ми допоможемо Вам розібратися чи відповідає персонал займаним посадам та завданням компанії.
Надамо рекомендації, щодо подальшого розвитку персоналу.
Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом!